Povrat proizvoda i sredstava
Putem www.sapro.hr moguće je izvršiti kupnju i dostavu proizvoda na teritoriju Republike Hrvatske i teritoriju zemalja članica Europske Unije te Svijeta. Dostavu vršimo angažiranjem renomirane dostavne službe. Dostava se radi na kućnu ili poslovnu adresu koju je Kupac naveo prilikom kupnje na stranici www.sapro.hr. U roku najkasnije 24 sata od nastanka Ugovora o kupoprodaji (izvršenja narudžbi u web trgovini) ispunit ćemo nalog prema dostavnoj službi s točnim podacima lokacije i kontakta za preuzimanje robe. Proizvode ćemo adekvatno pakirati za prijevoz robe kako bi se spriječilo oštećenje ili umanjenje vrijednosti sadržaja za vrijeme prijevoza (stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu – omot, kutiju i sl.).
Cijene dostave Cijena dostave ovisi o adresi dostave narudžbe (Hrvatska ili zemlje članice Europske Unije ili Svijeta). Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na računu. Prodavatelj naplaćuje Kupcu uslugu dostave Proizvoda sukladno cjeniku a u cijenu dostave uključeno je i pakiranje proizvoda. Cijena dostave ovisit će o količini dostave narudžbe. Cijena dostave bit će iskazana Kupcu nakon kompletiranja narudžbe i odabira adrese za dostavu. Za iznose narudžbe iznad 350,00 kn, dostava je besplatna. Za iznose narudžbe manje 350,00 kn, cijena dostave iznosi 30,00 kn Prodavatelj nije odgovoran za eventualna kašnjenja u dostavi te oštećenja i ostale obaveze koje su u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s istima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. U slučaju da Kupac prilikom preuzimanja robe primijeti eventualna oštećenja, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na e-mail adresu Prodavatelja
Isporuka kupcu
Isporuka se vrši u roku koji je naznačen uz svaki proizvod. Mi ne utječemo na dostavu poštanskih službi ili na eventualno zadržavanje pošiljke na carini. Dostava svih proizvoda obavlja se radnim danima od ponedjeljka do petka. Ukoliko se proizvodi šalju na područje Hrvatske rok isporuke je 4-6 radnih dana, a ukoliko se šalju van Hrvatske tada je rok isporuke 7-10 radnih dana. U nekim slučajevima je moguće proizvod čekati do 15 radnih dana zbog: nacionalnih praznika, blagdana ili zbog povećanog prometa na poštama. U takvim situacijama, kad zaprimimo pravovremenu informaciju od stranog dobavljača, ćemo Vas obavijestiti o mogućnosti prolongiranja roka dostave. Svaku pošiljku Primatelj ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.
Preuzimanje robe
Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva svu dokumentaciju koja prati Proizvod, račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je Proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.
Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih Proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti. Prilikom preuzimanja dostavljenog Proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod, to jest provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja. Ako proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Osiguranje pošiljke
povratu proizvoda i sredstava.
Što to zapravo znači? Ukoliko pošiljka nije došla u svom originalnom i ispravnom izdanju do Vas, nakon što nam javite za problem i pošaljete nam fotografije ili video potencijalnog oštećenja ili nekog drugog problema, mi u roku od 48 na slanje stavljamo istu tu pošiljku o našem trošku. O povratu prvotnog, neispravnog paketa možete više pročitati u našem pravilniku oNemogućnost dostave
Ako Kupac ili ovlašteni preuzimatelj prilikom same dostave ne bude na adresi dostave, roba će se privremeno zadržati u kod lokalne/regionalne jedinice kurirske službe, a o čemu će Kupcu biti ostavljena obavijest putem SMS poruke s točnim podacima te brojem telefona na kojem može dogovoriti termin sljedeće dostave.
U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće, Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene Proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova za slučaj povrata Proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen Proizvod.
U slučaju da Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.