Metabolic body trening

Što je Metabolic-body trening?

Objavljeno: 12. veljače 2014 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Metabolic-body trening

METABOLIC-BODY  TRENING

Svjedoci smo zadnjih desetljeća da nam sjedački način života bez gotovo ili jako malo tjelesne aktivnosti postaje svakodnevica. Isto smo tako svjesni da je stare ustaljene navike slabog kretanja ili gotovo nikakve tjelesne aktivnosti jako teško mjenjati a da promjene iziskuju jako puno truda, energije i prije svega upornosti. I baš kao što naša FM metoda mršavljenja korak po korak mijenja Vaš metabolizam i ubrzava sagorijevanje kalorija isto tako i naša metoda tjelesne aktivnosti kroz Metabolic-body trening će postepeno korak po korak praviti promjene i dovesti Vaše tijelo u apsolutnu top formu.

Za uspješne rezultate i dovođenje cijelog organizama u top formu tjelesna aktivnost nam je od jako velikog značaja i reklo bi se nezamjenjiva. Nama tjelesna aktivnost ne služi kao puko sagorijevanje kalorija nego ona predstavlja još jednu neizostavnu stepenicu ka ubrzanju metabolizma, uravnoteženju hormona i dovođenja tijela u opći psiho-fizički balans.

Zašto Metabolic-body trening

Metabolic-body trening je metoda tjelesne aktivnosti koja propagira izrazito umjerenu tjelo vježbu lišenu svih extremnih napora i opterećenja. Kao što smo već rekli vježbanjem po metabolic- body metodi Vaš organizam postiže apsolutnu psiho-fizičku ravnotežu jer Vam se pokreće uspavani metabolizam, uravnotežuju sve vitalne funkcije, balansira hormonalni sustav i eliminira stres. S ovim načinom vježbanja Vaš organizam nikada neće biti u stanju šoka.

Od čega se sastoji Metabolic-body trening

Metabolic-body trening je skup istočnjačkih drevnih tehnika istezanja s klasičnim zapadnjačkim oblikom vježbanja i stretching-a.

Kako izgleda Metabolic-body trening

Trening započinjemo s istočnjačkim tehnikama istezanaja kojima lagano zagrijavamo i istežemo tijelo te pripremamo mišiće,zglobove i tetive na daljnji trening. Također ovom istočnjačkom tehnikom pokrećamo bioenergetske centre kako bi uspostavili pravilan protok vitalne energije do svih stanica našeg tijela. Ovaj dio treninga traje od 5 do 15 min. Nakon toga sljedi 30-minutna aerobna vježba s različitim intervalima jačeg i slabijeg inteziteta ovisno o Vašoj fizičkoj kondiciji. Nakon aerobne vježbe slijedi anaerobna vježba koja traje najviše 10 min. Na kraju Metabolic-body trening završavamo laganim istezanjima i opuštanjem mišića.

Kako Metabolic-body trening utječe na organizam

Metabolic-body trening je dizajniran tako da Vam optimalno izbalansiran oblik aerobne i anaerobne vježbe uz tehnike istezanja, a bez velikih napora dovede organizam u stanje balansa. Ovim načinom vježbanja jako ćete ubrzati metabolizam i sagorijevanje neželjenih masnih naslaga, optimalno ćete povećati mišićnu masu te pokrenuti važne bioenergetske centre u Vašem tijelu. Sniziti će Vam se razina hormona inzulina u krvi a povećati će Vam se razina hormona rasta što će dovesti do povećanja mišićne mase a smanjenja masnog tkiva. Sve to za posljedicu će imati lijepo i skladno tijelo lišeno prekomjernih kilograma. Višak kilograma i debljina ne nastaju samo onda kada tijelo neprestano filamo viškom kalorija nego i onda kada nam organizam nije u balansu, kada nam je metabolizam usporen i poremećena hormonalna ravnoteža. Upravo ovakvom fizičkom aktivnošću kroz Metabolic-body trening Vašem tijelu ćete vratiti opet stari polet i vitalnost.

Kome je namjenjen Metabolic-body trening

Namjenjen je svima i mladima i starima, muškarcima i ženama, onima koji samo žele biti u top formi ali i onima koji se bore s viškom kilograma.Gotovo da nema osobe koja ne može pratiti program po Metabolic-body metodi. To je program koji je lišen extremnih napora i dugotrajnih iscrpljivanja. On podrazumjeva umjerenu tjelesnu aktivnost nikako dužu od 45-60 minuta koja ne izaziva stres u organizmu.  

Da li je Metabolic-body trening skup

Ne, jer kada Vam jednom naš trener pokaže kako se izvodi trening Vi to možete raditi i kod svoje kuće ili što je još bolje bilo gdje u prirodi. Sve što trebate su ugodne tenisice, trenerka i samo malo dobre volje a rezultati sigurno neće izostati. Ovo je metoda koja sigurno donosi uspjeh samo uvijek se sjetite da prema cilju morate ići korak po korak jer je to jedino jamstvo za trajno dobar i postojan rezultat.

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>