Bademi

Sedam namirnica koje će vam pomoći sagorjeti masnoće na trbuhu

Objavljeno: 12. veljače 2014 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Zdrava prehrana i zdravlje

Kada krenemo na mršavljenje obično prvo čega se želimo riješiti, a posebno muška populacija, su masnoće na području trbuha popularno nazvani “šlaufi“. Svi znamo da će nas pravilno izbalansirana prehrana i pravilna tjelovježba dovesti do cilja, no međutim postoje i neke namirnice koje nam u tome mogu dodatno pomoći i ubrzati sam proces mršavljenja.

Bademi

Bademi sadrže mnogo mononezasićenih masti te jako dobro pomažu potisnuti apetit i smanjiti osjećaj gladi. Neka istraživanja navode kako bi konzumacija deset badema dnevno trebala doprinijeti smanjenju trbuha. Naravno moramo biti oprezni da ne pretjeramo u količini i da jedemo prirodne bademe umjesto npr. ušećerenih jer će oni samo povećati trbuh.

Bjelanjci

Bjelanjci su jedan od najboljih izvora proteina jer ih tijelo lako apsorbira. Uz to bjelanjci snažno pokreću metabolizam i na taj način ubrzavaju izgaranje masnoća. Oni su također izvrstan izvor proteina za ljude koji ne konzumiraju meso, a uz to sadrže bitne aminokiseline potrebne za popravak i obnovu oštećenih mišića nakon vježbanja.

Maslinovo ulje

Isto kao i bademi, maslinovo ulje obiluje mononezasićenim mastima koji pomažu u gubitku masnoća na trbuhu. Ovo ulje je zaista svestrano i možemo ga koristiti na razne načine bilo da na maslinovom ulju kuhamo, pirjamo ili ga jednostavno preljevamo preko svježih salata ili kuhanog povrća. Bitno je da ulje bude ekstra djevičansko dobiveno metodom hladnog prešanja.

Laneno ulje

Evo još jednog ulja koje može pomoći u smanjenju masti i uz to potaknuti metabolizam. Laneno ulje je izvrstan izvor omega -3 masnih kiselina (posebno za vegeterijance i vegane), a uz to pomaže radu jetre, srca i mozga. Možemo ga koristiti kao preljev ili jednostavno na njemu kuhati ili peći.

Avokado

Avokado je izvrstan izvor kalija, vitamina E, vitamine B skupine, željeza i vlakana. Također on je namirnica koja nam uz to što je jako zdrava i korisna daje osjećaj sitosti. Avokado je prepun mononezasićenih masti i pomaže nam da se riješimo trbušne debljine. Na kraju, avokado nam pomaže da naše tijelo lakše apsorbira u masti topljive tvari kao što su betakaroteni i lutein.

Borovnice

Ovo malo bobičasto voće izvanredan je izvor antioksidansa antocijana koji značajno umanjuje vaše šanse da obolite od kardiovaskularnih bolesti, a pomaže i u smanjenju masnih naslaga na Vašem trbuhu. Borovnice sadrže malo kalorija, a puno vlakana što također pomaže stvoriti osjećaj sitosti.  Kada god ste u prilici u svoj jelovnik ubacite borovnice bilo da se radi o doručku kao dodatak cjelovitim žitaricama, bilo da nam posluže kao popodnevna užina.

Tamna čokolada

Jedna vrhunska poslastica za prave sladokusce, tako zdrava i tako ukusna, a pomaže nam i da sagorimo trbušnu masnoću. Tamna čokolada je bogata polifenolima izuzetno jakim antioksidansima, ona ne sadrži dodatne masti i šećere poput svijetle čokolade, a visok sadržaj mononezasićenih masnoća u njoj pomoći će spriječiti nakupljanje masnoća na trbuhu. Jedna do dvije kocke tamne čokolade za desert može smanjiti želju za nezdravim slatkišima.

Reference

  • “Flat Belly Diet “;  Liz Vaccariello ; 2008
  • “Eat- Clean Diet “: Tosca Reno; 2009

 

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>