Prehrana po FM metodi

Prehrana po FM metodi

Objavljeno: 6. srpnja 2014 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Fitometabolička metoda mršavljenja, Zdrava prehrana i zdravlje

Prehranu po fitometaboličkoj metodi mršavljenja nikako ne možemo nazvati dijetom jer ona to uistinu i nije. Ovim načinom prehrane ne broje se kalorije i nema gladovanja, ne izbacuje se niti jedan nutrijent niti se preskaču obroci. U hrani se zaista uživa, a jelovnik je bogat ukusnim i zdravim namirnicama od kojih se pripremaju prave gurmanske delicije u kojima će zasigurno uživati čitava obitelj. Zaboravite dijete koje su Vam narušavale zdravlje i koje su vas dovodile do frustracija jer niste mogli uživati u hrani.

Prehrana po FM metodi je jednostavno zdravi način prehrane, a možda bi se metoda najbolje opisala riječima da je to zapravo stil zdravog života.

Osnovna načela FM metode moglo bi se svesti na dvije riječi VRAĆANJE PRIRODI.

Namirnice koje konzumiramo moraju biti što prirodnije, odnosno lišene svih umjetnih dodataka uključujući boje, mirise, konzervanse, neprirodne masnoće tzv. transmasne kiseline, umjetna sladila itd. Mliječne proizvode, voće i povrće nastojte konzumirati svježe. Termička obrada mesa i ostalih namirnica neka bude optimalna kako bi se sačuvali dragocjeni vitamini i minerali sadržani u njima.

Prehrana po FM metodi sastoji se od pet obroka od kojih su tri glavna obroka i dva međuobroka. Svaki obrok mora sadržavati ugljikohidrate, bjelančevine i masti, a posebnu pažnju treba posvetiti dovoljnom unosu vitamina, minerala i vlakana. Prvi obrok tj. doručak mora se konzumirati najkasnije jedan sat nakon ustajanja, a niti jedan obrok se ne smije preskakati. Unos tekućine bilo da se radi o vodi ili ljekovitim biljnim čajevima također mora biti redovit, a preporuča se unositi najmanje 2,5 l tekućine dnevno. Od sladila koristi se isključivo prirodni zaslađivač stevija.

O tome da li preskačemo obroke i da li oni sadrže sve bitne hranjive supstance za normalan rad i zdravlje našeg organizma uvelike ovisi i uspjeh same metode bilo da se odlučujemo za gubitak suvišnih kilograma ili jednostavno samo želimo poboljšati naše zdravlje.

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>