ostanite-fit-za-vrijem-trajanja-godisnjeg

NE UDEBLJATI SE NA ODMORU

Objavljeno: 23. srpnja 2014 | Od: admin | Blog, NASLOVNA, Zdrava prehrana i zdravlje

Puno puta kada smo na godišnjem odmoru ili putovanju znamo zanemariti zdrave prehrambene navike i jednostavno upropastiti sav trud koji smo uložili da bi dobili željenu figuru. Odmor zaista i je prava prilika kada trebamo istinski uživati i napuniti baterije za nove radne izazove ali nije i razlog da otpustimo sve kočnice i tako nagomilamo neželjene kilograme za koje će nam kasnije trebati puno truda da ih se riješimo.

Budite na odmoru aktivni i uživajte u zdravim zalogajima i onda se ne trebate bojati viška kilograma, a kući ćete se vratiti odmoreni i osvježeni.  Evo par praktičnih savjeta za zdravi način odmora koji će Vam pomoći da uživate u raznim delicijama a ne udebljate se.

Kada se nađete u restoranu koji Vam nudi Vaša omiljena jela lako je pretjerati ali evo par top savjeta koji će Vam pomoći:

  • odaberite nemasno meso ili ribu pripremljene na roštilju a izbjegavajte te namirnice pržene u ulju.
  • Odaberite puno povrća i salata koji su začinjeni samo s malo maslinova ulja i octa.
  • Ne naručujte dodatan prilog kao što su pečeni ili prženi krumpirići, radije naručite još jednu porciju salate.
  • Pokušajte izbjeći predjelo i desert, odlučite se ili za jedno ili za drugo.
  • Pokušajte uključiti voće za doručak ili desert.
  • Ako ste imali obilan doručak neka Vam ručak bude laganiji.

Pijte u umjerenim količinama… :

  • Budite jako oprezni kada je u pitanju alkohol. Alkohol pruža iznenađujuće     veliku količinu kalorija a gotovo bez hranjivih tvari. On također potiče apetit, a doprinosi i pretjeranom opuštanju, te zna upropastiti odlučnost da ne pretjeramo u količini hrane.
  • Alkohol pijte samo uz hranu, a ograničite se samo na jednu čašu vina uz ručak ili večeru.
  • Pijte puno vode i dobro se hidratizirajte. Također možete piti čajeve, kavu i prirodne sokove poput limunade.

Budite pažljivi s snekovima.

  • čipsevi i razne grickalice uključujući i orašaste plodove kojima gotovo da ne možemo odoljeti kad ih jednom počnemo jesti mogu sadržavati puno masnoća, soli i obilje kalorija te ih zbog toga moramo oprezno i vrlo umjereno konzumirati.
  • Uvijek sa sobom imajte neko voće i par badema jer će Vam dobro doći za međuobrok a nećete u sljedećem velikom obroku biti pretjerano gladni. Voće je idealna zamjena za visokokalorični sladoled ili neki brzinski snek od npr. lisnatoga tijesta.

Na putovanje krenite spremni.

  • Ako ćete biti duže vrijeme na putu uzmite hranu sa sobom. To će Vam pomoći da izbjegnete hranjenje po aerodromima, benzinskim pumpama ili raznim odmorištima i tamo posegnete za visokokalorijskim a nutritivno bezvrjednim obrocima. Dobar sendvič koji ste sami pripremili od integralnga kruha, nemasne šunke s puno povrća sigurno je puno bolji obrok od bilo kakvog brzog sneka uz cestu.

Budite aktivni.

  • Koristite svoj odmor kao idealnu priliku za vježbanjem i postizanjem top forme. Jedan do dva sata šetnje dnevno uz more Vašem će organizmu pružiti puno više od same ugode. Bicikl je idealno prijevozno sredstvo na moru a uz šetnju može biti dobar oblik fizičke aktivnosti i dati Vam veliki mentalni i fizički poticaj. Samo pola sata brzog hodanja ili vožnje biciklom može spaliti oko 200 kalorija.

 

 

 

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Komentari su zatvoreni