budite-vitki-zdravi-i-lijepi

Budite vitki, zdravi i lijepi

Objavljeno: 3. travnja 2015 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Blog, NASLOVNA

Održavanje dobroga zdravlja ne događa se slučajno. To zahtjeva rad, pametan životni stil, a također i povremenu kontrolu i testiranje zdravlja.

Zdrava prehrana je bogata vlaknima, cjelovitim žitaricama, svježemu voću i povrću, dobrim nezasićenim masnoćama, te omega -3 masnim kiselinama. Ove prehrambene komponente smanjuju upale, koje mogu oštetiti tkivo, zglobove, stijenke arterija i organe. Izbjegavajte prerađenu hranu jer će vam to znatno doprinijeti kvaliteti zdravlja. Slatkiši, hrana koja sadrži visoko rafinirane žitarice, šećeri, zaslađena pića, mogu doprinijeti naglom prodoru šećera u krv i ubrzo nakon toga će se opet javiti glad i potreba za slatkim. Sve to skupa može dovesti do toga da nam je razina šećera u krvi gotovo uvijek povećana što za posljedicu može imati dijabetes, pretilost, srčane bolesti, pa čak i demenciju.

Fitometabolička prehrana

U Sapro Slimming Clinic preporučujemo našu Fitometaboličku prehranu koja zadovoljava sve kriterije za dobro zdravlje, postizanje i održavanje optimalne tjelesne težine. Ovakva prehrana koja je bogata maslinovim uljem, voćem, povrćem, orašastim plodovima, s manjim unosom crvenoga mesa i mesnih prerađevina, uz umjerenu konzumaciju sira i vina jamstvo su dobroga zdravlja.

Fizička aktivnost

Fizička aktivnost je posebno dobra za zdravlje. To može uvelike smanjiti rizik od srčanih bolesti, moždanog udara, dijabetesa tipa-2, raka dojke i debeloga crijeva, depresije i prekomjerne težine. Tjelesna aktivnost poboljšava san, izdržljivost, pa čak i seks. Nije potrebno pretjerano se iscrpljivati na treninzima, već pokušati, ako je ikako moguće, svaki dan odvojiti samo pola sata za brzo hodanje. Dobro bi bilo i 2-3 puta tjedno, po 10-15 minuta imati treninge snage, jer ćemo tako naš lokomotorni sustav održati pokretljivim, a imat ćemo zdrave kosti i dobro razvijene mišiće.

Riješite se stresa

Pronađite način kako da smanjite stres, jer će vam to jako pomoći da ostanete zdravi. Puno bolesti i raznih zdravstvenih poremećaja je upravo blisko vezano uz povećani stres. Bilo da se odlučite za neki sport, meditaciju, šetnju prirodom, vikend s dragim osobama ili neki drugi oblik zanimacije koja smanjuje stres, nećete pogriješiti. Svatko za sebe zna što ga najviše opušta pa prema tome ako želite biti zdravi čim više prakticirajte anti-stres aktivnosti.

Ne izbjegavajte liječnika

Konačno, ne izbjegavajte redovite posjete vašemu liječniku. Ne zanemarujte svoje zdravlje, nego se redovito kontrolirajte i testirajte, jer pravovremena dijagnoza gotovo uvijek spašava život. Upamtite da imate samo jedan život i da uVlaho Šapro životu treba uživati i onda ćete sigurno biti zdravi i lijepi.

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Komentari su zatvoreni