Ako doručkujete jogurt na dobrom ste putu da smršavite

Ako doručkujete jogurt na dobrom ste putu da smršavite

Objavljeno: 6. prosinca 2014 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Blog, NASLOVNA, Zdrava prehrana i zdravlje

Ako ste jedna od osoba koja ima višak kilograma i pokušavate smršaviti možda će vas utješiti činjenica da niste jedini i da danas sve veći broj Hrvata ima taj problem. Moj vam je savjet da ovom problemu pristupite ozbiljno tako da isplanirate dugoročne ciljeve koje ćete moći s lakoćom ispuniti. Borba s viškom kilograma nije nešto što ćete riješiti preko noći jer se preko noći niste niti udebljali. Svako naglo neplanirano mršavljenje samo rezultira kratkoročnim mršavljenjem i onim mrskim, ali na žalost u takvim slučajevima na kraju neizbježnim JO-JO efektom tj, ultra brzom povratku izgubljenih kilograma. Vrlo je bitno dobro isplanirati prehranu i umjerenu tjelesnu aktivnost te ponešto znati o namirnicama koje nam itekako mogu olakšati put prema željenom cilju a to je vitko i zdravo tijelo.

Jogurt super hrana za mršavljenje

Prema nalazima istraživačkog tima Sveučilišta u Tennesseeju koji su ispitivali hoće li konzumacija jogurta potaknuti mršavljenje, a čiji su rezultati objavljeni u časopisu “International Journal of Obesity” u siječnju 2005 godine, to je i potvrđeno. Naime, znanstvenici su otkrili da su oni ispitanici koji su konzumirali tri porcije nemasnog jogurta dnevno izgubili više kilograma, a osobito masnoće oko trbuha, od drugih ispitanika koji su isto bili na dijeti ali u kojoj nisu konzumirali jogurt.

Posebnu dobrobit od konzumacije jogurta ćemo imati ako ga konzumiramo za doručak. Članak objavljen u “Obesity Research” iz studenog 2001. navodi da osobe koje redovito konzumiraju zdravi doručak imaju veću vjerojatnost da će dugoročno zadržati zdravu težinu od osoba koje ne doručkuju.

Kako jogurt pomaže kod mršavljenja ?

Jogurt smanjene masnoće prirodno je bogat proteinima, dok ima vrlo malo kalorija. Namirnice bogate proteinima pomažu u mršavljenju jer smanjuju apetit i pojačavaju metabolizam. To se događa djelomično i zbog toga što naše tijelo, da bi razgradilo proteine, treba puno više energije i za samu razgradnju unesenih proteina troši dosta kalorija. Doručkujete li jogurt lakše ćete kontrolirati mršavljenje, smanjit ćete glad a to će vam pomoći da lakše napravite pravilan izbor hrane za sljedeće obroke u danu.

Da li jesti jogurt sam ili s okusima?

Ništa loše nećete napraviti ako se odlučite za bilo koju kombinaciju, samo morate biti oprezni i pripaziti na neke stvari. Ako imate problema s viškom kilograma onda uvijek konzumirajte jogurt s smanjenim udjelom masti. Dobro pročitajte deklaraciju i pripazite da, ukoliko je odstranjena masnoća iz jogurta,

nije dodan dodatni šećer kako bi mu poboljšao okus. Također, radije se odlučite sami u jogurt dodati voće jer ćete tako biti sigurni da nema nikakvih drugih dodataka koji bi mogli ovu izuzetno zdravu i hranjivu namirnicu učiniti nutritivno lošom.

Osim toga jogurt se može koristiti i u drugim kombinacijama kao zdravi frape gdje mu se u blender uz voće može dodavati još i led, zobene pahuljice i druge zdrave žitarice.

Moj vam je savjet da zaista redovito konzumirate jogurt, a posebno ako ste u mogućnosti napraviti pravi domaći jogurt jer je on izvor i dobrih probiotičkih bakterija. Znanost je dokazala da zdrava crijevna mikroflora ima značajni utjecaj na održavanje zdrave tjelesne težine, a probiotičke bakterije igraju najvažniju ulogu u zdravoj crijevnoj mikroflori.

Izvor:

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Komentari su zatvoreni