zdravi doručak

7 zdravih doručaka s kojima ćete smršaviti

Objavljeno: 23. siječnja 2015 | Od: dr.med.vet Vlaho Šapro | Blog, NASLOVNA, Zdrava prehrana i zdravlje

Započnite vaš novi dan zdravim doručkom jer ćete tako zadržati svoju težinu pod kontrolom, a ako ste na dijeti onda ćete puno lakše smršaviti ,pogotovo u usporedbi s onima koji preskaču doručak. Međutim, moramo biti iskreni i priznati da to, za sve one koji do sada nisu doručkovali, ipak iziskuje dodatno vrijeme za planiranje i pripremu savršeno uravnoteženoga jutarnjega obroka.

Navesti ćemo par primjera ukusnih, vrlo hranjivih obroka koji se mogu vrlo brzo pripremiti a nutritivno su dobro izbalansirani.

Tost s namazom od avokada i slanutka

Žao nam je ako ste naučili na vrući tost premazan maslacem, jer ako želite smršaviti morat ćete se odreći ovakvoga doručka. Isprobajte ovaj naš prijedlog i vidjet ćete da je ovo zaista ukusan, a uz to i vrlo hranljiv doručak. Ovakav doručak je vrlo zdrav za vaš organizam, obiluje vlaknima iz slanutka, zdravim mastima iz avokada i folatima iz obiju namirnica.

Pogledaj recept

Zobena kaša s jagodama

Ovo je primjer kada desert može biti ukusan i zdrav doručak. Dovoljno je samo preko noći potopiti zobene pahuljice u malomasni jogurt ili mlijeko i ujutro im dodati svježe ili smrznute jagode i par sjeckanih badema. Prednost ovoga doručka je u tome što se jako brzo priprema i nema kuhanja, a uz to je bogat topivim vlaknima, kalcijem, vitaminom C, te sadrži odličan balans bjelančevina, ugljikohidrata i dobrih masnoća.

Ovo je idealan doručak za sve one koji vole dan započeti nečim slatkim a sadrži samo oko 288 kalorija.

Pogledaj recept

Riža s jajima na azijski način

Ovo je jedan zdrav a egzotični doručak koji također ne iziskiva previše vremena za svoju pripremu. Uvijek koristite smeđu rižu jer je ona puno hranjivija i u sebi sadrži puno više vlakana, minerala i vitamina od bijele riže. Možete je skuhati dan-dva prije i držati je u hladnjaku te je po potrebi uvijek imati spremnu. Okus riže obogatite đumbirom koji će vam uz to i ubrzati metabolizam i tamari soja umakom. Jednostavno, na ovako bogat okus riže dodajte jaje koje ste prethodno prepržili na teflonskoj tavi.

Ovakav doručak sadrži oko 300 kalorija.

Pogledaj recept

Salata s avokadom, rikulom i cheddar sirom

Zašto mislite da su salate samo namijenjene za ručak ili večeru? Kušajte ovu vrlo zdravu i hranjivu salatu i za doručak – vidjet ćete da će ona uskoro postati vaš omiljeni prvi obrok. Ovaj divni i zdravi doručak obiluje s puno povrća i gotovo da nema boljega izbora od toga da nam dan krene s obrokom koji u sebi ima toliko puno zdravih prehrambenih vlakana, vitamina, antioksidansa i minerala. Puno povrća već u prvom dnevnom obroku jamči dobar probavni sustav, a ispravan balans dobrih ugljikohidrata, bjelančevina i zdravih masti osigurava nam svježinu i snagu tijekom cijeloga dana. Prednost ovoga doručka je u tome što ga u cijelosti možete pripremiti navečer i ujutro vam ne preostaje ništa drugo doli uživati u ovome ukusnome doručku.

Ovakva salata sadrži otprilike 450 kalorija.

Pogledaj recept

Salata od jaja u integralnom pecivu

Jaja su izvanredan odabir za doručak a ovo je jedan recept koji je malo drugačiji od klasičnih kajgana, na koje je većina od nas uglavnom navikla kada je u pitanju prvi jutarnji obrok. Da bi izbjegli previše ugljikohidrata, žemlji izdubimo sredinu a unutra je napunimo ovim zaista ukusnim nadjevom. Za ovaj doručak također nije potrebno puno vremena posebno ako jaja skuhamo večer prije. Ustanite 10 minuta ranije i to vrijeme iskoristite za pripremu ovoga ukusnoga i zdravoga doručka i u dan ćete krenuti puni energije i zdravlja.

Ovakav doručak sadrži oko 330 kalorija.

Pogledaj recept

Mozzarella s rajčicama i bosiljkom

Ovo je jedan doručak koji je savršen upravo zato što je jednostavan i klasičan. Prekrasan kolorit boja crvene, zelene i bijele upotpunjen s integralnim pecivom prava je blagodat za oči i nepce a uz to je i nutritivno dobro izbalansiran i zdrav obrok. Ovaj sendvić sadrži gotovo sve što nam je potrebno za zdrav doručak a to su žitarice, mliječni proizvodi i povrće. Vrlo brzo se priprema, gotov je za pet minuta i za njegovu pripremu gotovo da i ne treba imati nikakva kulinarska znanja. Posebno ga preporučamo u sezoni rajčica a ne štedite niti bosiljak jer ćete vašem jutru dodati dodatnu svježinu.

Ovaj doručak sadrži oko 300 kalorija.

Pogledaj recept

Mediteranska salata s humusom

Da bi obrok bio nutricionistički uravnotežen on ne zahtjeva nužno komplicirano kuhanje. Ovaj recept upravo je primjer toga. Svježe sjeckani luk, rajčice i krastavci preliveni s jogurtom izvaredna su kombinacija za zdravi doručak. Kad ovoj ukusnoj kombinaciji dodamo još i humus i sve to poslužimo na integralnom pecivu dobili smo zaista zdrav i ukusan doručak.

Ovaj doručak sadrži oko 200 kalorija.

Pogledaj recept

Sviđa vam se članak? Podjelite ga!

Komentari su zatvoreni